onsdag 10. mars 2010

En eske - ett trykk utfordring!

Et trykk har marsutfordringen gående, og denne gangen
vil de se esker av alle slag. Eneste kritere er at
man har med bånd på esken.
Jeg vagte å lage "omslaget" til en toffifee ekse.
Jeg har brukt:
Bazzill kartong
Mønsterark fra CM artfactory
Perler og bling fra prima
Blomster fra prima og anitas hobby
Bånd fra panduro hobby
Kantene er svertet med distress ink vintage photo

Ble veldig fornøyd, og gleder meg til
å gi den bort til helgen :)


Takk for at du er innom :D

4 kommentarer:

  1. Nydelig! Lekkert pyntet, den kommer definitivt til å gjøre noen glad til helgen :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så lekker eske du har pyntet :)

    Takk for at du er med i utfordringen vår!

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse silje, så utrolig gøy =D

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Ble så glad her jeg! Merker jeg svever litt her nå! hehe...

    SvarSlett